29 November 2010

+ nak belog cantek jugak! +

HUH! da lame da tuka baju belog.. bukan malas, cume tak rajen.. *tak same kan?*
teringin gak nak kasi belog ni pakai baju lawa-lawa.. asek hitam je..
mentang2 la gemok, nak nampak kurus sket pakai baju hitam.. *hahaha, oke tak de kaitan*
hari-hari bukak belog, hitam legam je.. tak nampak ape.. suram, kelam dan sebagainye lah..
tak macam belog blogger laen.. ceria meriah! wah! bombastik tik tik~

meh sini saye bagi contoh..

contoh pertama Cik Lily..
sila klik sini ---> http://misslilyphoto.blogspot.com *lupe cam ne nak buat link tuh! haih*
comel! i loike it.. PINK plus GREY...
combination yang menarek..faveret kaler la katekan.. *pandai cik lily pileh kaler*
siap ade kotak comel kat belah bawah kanan tu..

contoh ke-2 Cik Jojo Bdina..
sila klik sini ---> http://jojobdina.blogspot.com
biru langit gitu.. BABY BLUE~
kaler yang agak comel.. di tambah pulak dengan dot dot putih..
simple tapi comel what! *jue, aku tak bodek.. sumpah*

contoh ke-3 Cik Erin..
wah! header baru.. edit sendiri tu.. ceria nye~
bile la saye nak buat sume tu kan.. *tak malas, cume tak rajen! yes!*
pastu ade welcome lompat2 gitu...
sangat welcoming..
oh oh, tak lupe ade kambing yang siap bagi pesanan.. *huhuhu, comel la kambing tuh!*


cukup lah.. tak sanggup la nak letak banyak2.. *jeles membara*
kepada tuan empunya belog yang saye tepek kat sini, jangan marah ye...
saye pinjam belog kalian tanpa permission.. MAAF~
belog blogger laen pun cantek2.. saye percaye itu *tak tipu*
jangan risau, if ade belog terhitam, belog saye la tuh! hahaha
tengok lah kalau saye rajen, saye tuka.. tak rajen, saye kekal gulap gulita begini..
itu pun kalau saye aktif la dalam taip menaip belog ni..

4 comments:

Hazrina Erin said...

ana..kite malu~*,* blog tak cantik pun..header tu blurr..wat asal siap je..hehe..blog ana pun dulu cantikk je..rajin2 k cantikkan blog cm dulu.hehe

sayaana said...

erin :

mne de tak cantek.. cantek je..
ala, blur2 pn still cute n boleh nampak.. insyaALLAH~
tq erin ^___^

j0j0_bdiN@ said...

Tak sangke mak tersenarai juga~
haks!
benda ni kena rajin ann~
mau berhari2 mengadap ni..
ko tgh ade mase just try n maniskan ape yang patot~
macam aku dah tak de mase dah..
itu jek yang termampoooo!

sayaana said...

jojo :

mak mmg layak tersenarai... tu la, ak buat yg termampu, nak2 skrg belog da sedia kn layout baru... klu ak rs agak mls, ak select je dr situ.. hahaha