30 May 2009

+ cuti PANJANG +

perghhhh... agak kebosanan... almaklumlah dah habis study buat masa ni... so tak tahu nk buat ape... nak cari keje... tp otak rase nk rilex dulu... tapi nk duet banyak² masok dalam poket... boleh tak cam tu? dok rumah goyang kaki,besarkan pung****... tapi duet masok dalam poket dengan masyuk nye.. hahaha.. besar betol cita² aku... hahaha...

ramai yang tanya...

orang ramai : "buat ape sekarang? tak sambung study ke?"
abah : "dah habis belajar ni, jangan nak pikir kawen lak.
(heh, msti la pk
² gak..sape tak nak kawen... hahaha)

soklan² cam tu dah mula membanjiri kotak hati aku... bukan tak nak sambung... tapi mungkin bukan rezeki ak lagi... bukan aku tak apply... tapi naseb xmenyebelahi aku lagi... oke? so sekarang ni aku sedang menjadi suri rumah berjaya! wooohoooy... bukan senang tau nak jadi suri rumah berjaya... korang nampak je cam senang tp hakikat nye... dalam jugak la susah die.. (sbb ko mls kn ana?) tapi tak mengapelah... aku seronok gak buat sementara ni... (sbb syg akan puji yang sy ni rajen.. aaauww) hey syg.. sy mmg rajen tau! bukan buat² rajen oke... rajen² gak... online pun rajen gak! ahahaha... itu la yang sebenarnye... mama buat pesanan penaja...

mama : angah da cuti ni buat la ape yg ptot...
paham
² la kan ape bende kan?
ana : orite mamah! i noe it!
mama : nanti elaun mintak kt abah.
ana : itu lagi orite (habis la abah)

oke lah... aku nak pegi buat ape yang patot seperti yang di nyatakan di atas... buhbye bebeh!


No comments: