25 June 2009

+ Dulu & Kini +

tajok cam ape je... macam lame sangat... oke² cenggini story nye...
hari ni, aku kemas² gamba... tibe² aku terjumpe
......
.....
....

...
..
.

gamba ni.... hahaha... lawak pulak aku tengok gamba ni... kalau tak salah aku, gamba ni diambil pada 2004.. guna mesin gamba.. ala yang fancy² tu... hahaha.. maseh muda bukan? ahahaha
(bukan muda tapi hingusan)

cepat
² aku amek henset dan amek gamba ni pulak...

taa daaaa.... gamba ni yang paling latest... 2009 punye... same aje, guna mesin fancy² tu jugak.. lokasi pun same gak! kat SUNWAY PYRAMID... yang membezakan antara 2 gamba ni adalah tahun dan 2 jejaka sudah tidak ada di sisi kami.. wah gitu... almaklum la... da bawak haluan masing²... tapi yang paling ta bley blah kami semakin ayu kan? kan? kan? ahahaha



No comments: