04 June 2009

+ kawan di MYSPACE +

bukan nak mengutuk.. bukan nak maki.. bukan juga nak ape²... cume nak kecoh² dengan memberitahu bahawa kawan² ku di myspace kini semakin bertambah² macam berat badan ku jua (teeettt....xd la berat mane sangat pn okeyh!)... dlu punya la ciput-ciput aje... kini sudah menjadi 4000& keatas... wow!

saya kasi zoom sikit +++



terima kasih... thank you... toche toche... kepada anda yang sudi meng'add' saya... even saya tau kite bukan selalu pun balas
² comment (mmg xpnah pn kot...haha)...

dulu saya pernah hendak meng'delete' saje kalian dari friend list... sebab cam banyak kawan je, tapi tak tegor pun... tapi bile lame
², saya rsa cam berat je tangan ni nak membawa 'cursor' ke arah 'delete'... jadi saya dengan berbesar hatinye ingin menyimpan anda sume...

No comments: