06 August 2009

+ ke 101 +

Wah! tak sangke... rupe² eh, belog aku ni da ade 100 cite (orang da beribu kot, ko baru 100 ana)... rajen gak aku menekan tekan keypad lappie ni semate² nak becherita dalam ini belog... huhuhu... oke, back to de story... semalam leypark dalam bilik sambil text'in sidia n along lak maen game Burger Rush tak sudah²... mase on da way nak pegi gosok gigi, aku ternampak sumting atas lantai...

*kotak apekah ini?*
bina Stonehenge anda sendiri?

saye : along, ni ape ni?
along : ala, bende tu macam puzzle, buat la.
saye : yeah? ade gam tak?
along : tak de la pulak.
saye : nak gam la bende ni, biar die melekat sket.

Dengan rakus nye aku membuka balutan plastik yang ade... hehehe... pastu ngan selambe, da la pakai kaen tuala je... ye la, tadi hajat nye nak gosok gigi.. then leh lak stop jap... buat dan buat dan buat dan buat lagi..... akhir nye die jadi cam ni.... jadi cam ne?

tadaaaaa


Jadi Stonehenge la... nak jadi ape lagi la kan? da kate pun 'Built Your Own Stonehenge'.. takkan jadi Aifeil Tower lak kan? hahaha ( betol ke ejaan aifiel tu? abaikan) hehehe... ouh ouh, lagi satu aku nak tunjuk kat korang...

Top up Maxis da berubah wajah lagi.... berubah kot? or yang lame punye? dari saiz i.c ke setengah dari i.c then die jadi 1/4 dari i.c kot.... hahaha... lepas ni tak tau la die nak ubah jadi ape pulak..

No comments: