06 September 2009

+ akhirnya, MILIKku jua +

Yea yea, hari ni happy sangat... tapi nanyer da happy dari malam tadi lagi... nak tau sebab ape? hehehe, sebab akhirnye dia milik ku jua... kan saye penah bagitau, yang saye da lame cari die... sejak bulan Ramadhan da datang ni, die menghilangkan diri... puas saye cari die... kadang² rase nak jerit sekuat yang boley... bia die dengar suare saye dan tau yang saye cari die (ana ni cari setan kot?) mesti korang pikir macam tu kan? takkan la saye nak cari setan pulak... no no no.. saye tak cari setan, sebab setan yang cari saye (oke itu tipu)... sejak dapat die, kepuasan yang telampau melanda diri ini... sedap, sungguh tak tipu.. bak kate celcomBLUE "bebaloi-baloi"... bile hati senang, perut pun gembira, kenikmatan pun terase,aaaahh, baru tido pun lene... tak gitu? korang nak kenal tak dengan die? tak nak pun tak pe, sebab saye memang tak sabar nak tunjuk kat korang sape 'si.dia' yang di maksud kan... da lame sangat penantian ku ini... sampai terbagi gigitan kaseh sayang dahulu, baru engat nak amek gamba... tak tau ape tu gigitan kaseh sayang? LOVEBITE tau tak? ha itu la maksudnye.. hahaha

-: ini la si.dia :-

cube tengok betol² kan ade gigitan kaseh sayang di situ... hehehe, telalu excited sampai tegeget die... hehehe

3 comments:

eRiN said...

puase2 letak pic burger rase terliur lak..hee~~
puase2..;)

sayaana said...

hehe..
itulah name nye..
dugaan di belog dlm bulan pose..
sape stuju?
angkat tangan?
hehehehe

JS said...

sgt chomel....

p/s : erin tak kalis dugaan :P