06 September 2009

+ guna TANPA izin +

Berita Terkini, Hiburan Sensasi (sensasi ke?)

Marah, marah, marah... ape perasaan korang kalau barang peribadi korang ade orang gune TANPA ye, ulang suare tanpa pengetahuan anda? ye, itulah yang tejadi dekat saye... ade orang gune lappie kesayangan saye tanpa memberitahu saye... bengang betol... masok bilik je nampak die dok kat meja di mane lappie saye berade... dengan TANPA segan silu, die boleh buat tak tau je saye kat sebelah... rase nak dush dush je kepale besar die tu...

Tengok tu! die boleh buat tak nampak je saye kat sini... saye siap amek gamba lagi untuk dijadikan bahan bukti... saye pun ape lagi lepas tu, marah la... sesuke hati je gune lappie saye.. dush dush dush... amek ko... puas hati aku... hahaha... itu pun die boley buat tak tau jugak.. tak sampai hati pulak... ermm sorry sayang... saye tak de niat pun nak buat awak cam tu..

merajuk pulak

ape pun, die da majok dengan saye... sayang! sorry... malam ni kite tido same
² ye? jangan la majok lame², nanti bulu awak cepat gugur... hahaha...
(sengal punye ana)

sebenarnye bosan.. tibe
² nak reka cerita.. hahaha terhibur tak?

4 comments:

nona said...

hehehe...comel.klu la die betul leh cmtu..comel gile!

sayaana said...

hehe...
sebaek die da diajar untuk tido besame saje..
haha

j0j0_bdiN@ said...

ko teramat sengal ann... dush-dush ko 10x...
haha...

sayaana said...

haha...
ak memang sengal