30 September 2009

+ Xpax : jejaka idaman +

Heh! ape kene mengene xpax ngan jejaka idaman? ye, seperti yang anda sume belom tahu... di sini ingin saye heboh kan... bahawese nye, saye kini sudah punye Xpax juga seperti anda...


nape beli no celcom?

Ntah, saye pun tak tau nak jawab ape... hehe... tak de la, sebenar nye da lame simpan perasaan nak beli no celcom... tapi tak kesampaian... bukan sebab tak jual... tapi no tak menarek... orang kata (saye sebenarnye) num beterabur... contoh la kan 0132548762... ha, see... beterabur kan?? eh eh, ni bukan no anda kan? sebab saye maen tekan je.. hehehe... saye ni jenis yang cerewet sket... ye saye akui saye ni cerewet dalam sese-hal... sebab tu susah nak jumpe no yang berkenan di hati (panjang nye explanation)

bagaimana pula dengan jejaka idaman?

Ya tak ya juga ya... kenape ye entry kali ni, tajok die + Xpax : jejaka idaman +?? ntah la, ade la kan beberape jejaka yang menyuruh, memakse, mengarah saye untuk masok kan gamba mereka dalam entry di belog...
T_T
Oh jejaka, saye belom besedia nak tulis entry pasal anda... bile tiba mase nye, akan saye update kisah mengenai kalian... oh ye, saye dan Shafeeq da betegur sape semule...
(dah tulis, nak duet, nak duet)
...

1 comment:

qirafina said...

HEHE comel ah entry nih :))