02 October 2009

+ kau sangat ANNOYING! +

Hah? kenape entry kali ni saye memberi tajuk sebegitu? ni, yang nak cite ni... tadi tu baru gimik je... cite die macam ni...

*bizz, bizz, bizz*
(henset bervibrate, same tak?)

kawan : ana, ko nak tau tak ***** amek no tepon si dia aku dari kawan dip. aku.
saye : seyes? gile saiko!
kawan : tau tak pe.
saye : ish! aku lak yang jadi geram.
kawan : patot la si dia kate sebelum raye ade no tak dikenali kol, tapi senyap je.
saye : annoying gile mamat tu...
(dan selanjut nye)

Buat pengetahuan anda si ***** itu adalah ex-boifren kawan saye tu... bukan niat saye di sini nak memburuk kan si ***** tu, tapi cume nak si ***** sedar, bahawa care kau tu salah... perangai, sikap, perbuatan kau tu, sangat sangat sangat mengJENGKEL kan...
TERSANGAT lah ANNOYING!!
(huh, marah gile)

Ini pesanan saye kepade si ***** :
(harap sangat anda bace)

Kau rase, ape yang kau buat sekarang ni, kawan aku tu suke ke? kau buat kawan aku tu bertambah tambah menyampah, geram, hilang sabar dan sebagai nye... kau buat cam tu, kau tak dapat pape... percaye la.. cume kau dapat menambah kan dose kami je... TOLONG TOLONG TOLONG lah jauh kan diri anda dari kawan aku tu... aku kesian kat die & aku pun kesian kat kau... tolong la SEDAR yang kawan aku tu dah ade pakwe and dey oll sangat HAPPY together... kau kene tau, perempuan tu cume kesah silam dalam hidop kau... life must go on oke! pegi la cari perempuan laen... jangan la kacau hidop kawan aku tu lagi... lagi kau cube saket kan hati kawan aku tu, lagi la kau yang akan saket hati sebenarnye... tolong la bangun dari mimpi buruk kau ni... terima la hakikat yang kau dengan die tak de jodoh... moga moga kau jalani hidop kau sebagai seorang yang tidak akan menyakitkan hati orang laen lagi...
BERUBAH
lah wahai *****

No comments: