29 December 2010

+ Ayat Tak Boley Blah! +

Sedang seronok membuka folder² dalam lappy ni, tibe² terjumpe satu folder bertajuk..

'Ayat Tak Boley Blah!'

ape lagi, cepat² double kelik kat folder tu.. rupe² nye folder dialog sorang mamat yang pikir aku ni dengki with relation die dengan awek die.. arrrgghhh... rase nak jerit kuat² je.. setahu aku, aku tak penah lagi oke nak dengki² ngan relation korang! weyh, buang mase aku je nak dengki ngan relation kau la sengal!

Tak lupa sampai sekarang.
Yes! aku tak leh lupe oke ayat² kau tu.. sampai sekarang lagi aku engat.. kau tak engat? meh sini aku engat kan kau..

Ayat 1 :
"da 64 u nk sgt jd camni.. xpelah.. abaikan.."
FYI, sejak bile pulak aku nak bende ni jadi hah? jahat sangat ke aku ni sampai nak merosakkan orang lain punye relation? buang mase aku oke!

Ayat 2 :
"need to do this coz someone declare "war" now.. lost my beloved person :("
Sejak bile pulak aku decalre 'war'? ade ke aku statement kan kat wall ko tu "oke, the WAR has begun." ade ke? tak de kan? kau pandai² je buat ayat sendiri.. kau nak fitnah aku ke?

Ayat 3 :
"adakah aku yg bersalah?? huhuhu... nk buat gane ade org dengki ke kite sokmo.. nok bahagia skit dokleh.. waaaaa"
Penekanan sekali lagi oke, aku tak pernah! never ever dengki dengan orang lain punye relation.. aku pun ade relation yang aku nak kene jage.. buat ape aku nak jage relation kau? BUANG MASE aku je!

Aku tak sangka pulak, orang yang aku kenal ni.. lemah lembut orang nye, nak becakap pun sopan je.. sejuk perut mak mengandung.. tapi hakikat nye, tu luaran kau je! lakonan semate².. ape kes? lepas tu buang aku dari friend list.. ade aku kesah? kau kate kau tak salah kan aku.. kau kate bukan salah aku.. tapi kau delete aku? kau hukum aku, macam aku da bunuh awek kau tu pulak kan! MATANG la sikit weyh! kau tu da maken tua.. dah boley jadi bapak orang dah.. tapi kalau cam tu lah perangai kau, sampai ke-tua pun cam tu la.. tak de perubahan..

p/s : tak payah jadi macho sedangkan kau tak macho pun!

No comments: