14 July 2009

+ the E.N.D +

29/01/09 - 14/07/09

Ape tu?? kalau nak kate orang, kejap sangat ye tak hidup nye? cume 5 bulan 15 hari je hidop? hehehe dah kate pun ajal maut ditangan TUHAN... eh eh, tapi ni bukan pasal mati ke ape ke... tapi ni pasal hubungan aku dan dia (cam lagu lak)... takdir da pun menentukan yang kami tiada jodoh... ape boleh buat, da tak de jodoh la kan.. patot la hadiah yang awak bagi tu pecah, petanda rupe nye... betol ke cam tu? ntah la kan... dongeng je kot...

Dia mengambil keputusan menyuruh saye melupakan dia.. wah mudah nye berkata
², tau tak cam ne saye rase? berat hati nak terima, tapi ape kan daye... saye juga hanya manusia biase yang tak lari dari merase gumbira mahupun kuciwa *tears inside*... kalau awak soh saye maaf kan awak... saye maafkan, tapi saye tetap tak leh terima cara awak mintak clash! awak tau tak saye xtido malam tadi? tak rase ngantok langsung.. ouh lupe, awak mane leh rase ape yang saye rase...

Engat tak ni :

1. Lupekan ex.
dulu awak yang beria
² soh saye lupekan ex saye...
tapi nape awak patah balik kat ex awak?
*awak tipu saye*

2. Jujur dalam relation.
awak soh saye jujur.. saye jujur..
tapi awak yang tak jujur...
*awak tipu saye*

3. Jangan putus.
awak kate, ape pun terjadi, kite jangan putuskan hubungan ni..
tapi sekarang da pun jadi, nape awak mintak putus?
*awak tipu saye*

4. Belaja dalam Mesia je.
tapi saye tak dapat...
bile saye cakap nak cube sambung lua, awak kate awak tak kesah...
patot la awak tak kesah, da ade pengganti di sini rupenye..
*awak tipu saye*

Awak tau tak pempuan tu kate saye ape?
die kate :
"betine tak tahu malu
, dah tak de laki laen ke ko nak? sampai laki orang pun kau nak kebas?"
die leh maki saye... tapi kite da 5 bulan 15 hari awak.. awak ngan die baru nak masok seminggu, sape yang kebas sape punye? tak sangke lak, pilihan awak orang cam tu... sekeji
² saye pun, xpenah lagi saye maki orang sampai macam tu...

Pape pun, saye doa kan awak bahagia ngan pilihan tepat awak tu... saye da xleh nak buat ape pun, beserah je la... moga
² dapat jalani hidup akan datang tanpa awak di sisi saye juga henpon saye...
ouh, saket nye, ALLAH saje yang tahu...

maafkan saye kalau selame ni saye banyak wat salah...
halal kan :
1. makan minum yang awak belanje selame kite pegi date
2. duet top up yang awak masokkan selame ni.
3. duet tiket wayang yang kite tengok same
².

saye akan padam memori bersame dan awak dalam hidop saye macam yang awak nak
*crying*

4 comments:

~Intanaz_gurlish~ said...

hurmm..
kak intan xtau ler nk panggil apa..
panggil ana ke?
huhu..

kak intan tau n faham apa yg ana rasa...
sume tu kak intan pnah gak rasa dulu..
sal dat gal yg maki2 tu..juz let her be wid her bad attitude..
yg pnting dun be like her..
jgn rendahkan martabat kte sbg sorang pmpuan..
x guna tau klu nk layan dia..
nanti kita jadi sama jer cam dia..

laki bukan sorang jer kt dunia ni..
juz think dat may be Allah da sediakan lelaki yg jauh lebih baik for u sis!!..

apa pun yg jadi ada hikmahnyer..
kre ok la sbb ana dapat tau n knal saper dia yg sbnrnya awal2..

nothing i can do..
juz hope dat u'll be ok..
n dun too think bout him..
mmg mcm snang bila ckp..
tp kdg2 kan bila kte terllau fikir,lagi susah nk lupakan dia..

lastly,u go gal!!

saya.ana said...

hehehe...
tq kak intan...
rmai yg da advise pn...
tp ntah la kn...
i had 2 take my time..
hehehe
neway tanx so much

~Intanaz_gurlish~ said...

no big deal..:-)
mmg kadang2 kte akan rasa tertekan bila berdepan ngn prob camni..
tym ni la kte kna pandai handle..
but pls jgn smpai x mkn pulak..hehe..

saya.ana said...

hehehe...
mmg xmkn pn...
tdo pn x