08 July 2009

+ teman yang SETIA +

Ape teman² ni? asek cite pasal BF je... *hik hik* oke, kali ni bukan pasal BF ke GF ke WWF and so on... tapi ni pasal teman jantan dan betina yang sedia menemani saya dikala sunyi... bese la kan bile weekdays saya kealonenan di rumah.... adik² pegi skolah... parents lak pegi keje... everyday doing the same routine... bangun tido, mandi, pakai baju, kemas bilik *tibe² lak kemas bilik*... then akan menyidai kaen di ampaian... ouh so alone you know... tapi ade juga yang sudi menemani saya iaitu Si Copie dan Si Gegek
(gegek? ape ke pelik sangat namenye? haha, ade la sejarah nye)



*ini lah mereka.. di hadapan Copie & di belakang Gegek*

mereka ni la yang sudi memecah kesunyian dihening pagi saya... bukak pintu je, diorg ni da duduk tunggu depan pintu, menghalang laluan saya ke ampaian baju... "miow miow" kedengaran suare mereka yang lapar dan dahaga kan perhatian.. hahaha... even sometime malas nak layan, tapi diorg la yang sudi teman saya.. ouh mekaseh Copie & Gegek!

Mari berkenalan dengan dey oll :


Name : Copie

Age : Unknown

Sex : Girl
Status : Single mother (proud parents)
About Copie : ekceli, she is my neighbour cat, but she always spend her time at my house, donno why, but its oke la..





Name : Gegek
Age : Unknown
Sex : Boy
Status : Single and always available
About Gegek : ekceli he is 'merempat' cat... maseh baru di rumah saya.. but mama&abah do like him.. so we decide to take care of him... so Gegek, welcome to our house

2 comments:

Anonymous said...

nk pinjam..hehe ;
-en lemon lime...
hehe ;p

sayaana said...

tak buleh
eleh...
nk anonymous lak die