08 July 2009

+ waaaaahh ape tu?! +

Di malam yang dingin² ini... aku cam bese la kan mengonlinekan diri sendiri... menghiburkan hati dengan bermain game Holiday Express... tengah syok² layan sume bende ni... tibe² kedengaran sesuatu beterbangan... sangat hampir ngan aku... lipas kah? pantang betol aku ngan lipas terbang² neyh... aku pun rilex lagi... tibe² aje 'bende' tu terbang dekat ngan aku.. aku ape lagi... waaaaahh!!! lari ke arah dapur cam nampak hantu je (oppss mulut.. jangan celupar, sory sory) sampai adik aku pun wonder, ape masalah akak aku sorang neyh??

adik : nape angah? ade ape??
aku : ntah ape tah, bodoh betol.

then 'bende' tu jatuh ke lantai...



Apekah bende ini??? aku pun tatau.. sangat menggelikan lah! adoi, nape la kau maen terbang² kat dalam rumah aku ni... dah tak de tempat laen ke?? eeeeeeeee, geli lah...

Selesai sudah segala sandiwara... aku pun continue maen
Holiday Express... jom susun² hadiah dalam kereta api =)

No comments: